güzel başlayan ama devam ettikçe sıçan dizi. çok abartı oldu lan bazı şeyler. mesela bi noktada ecevit, takozun iki korumasını tek başına indiriyor falan. bilal olsa neyse diycem. sonra, bazı noktalarda neyin nasıl gerçekleştiği, ayarlandığı falan tam anlatılmıyor. yine mesela finale yakın, gazanfer'in sesini duyan polisler çıkıp onu yakalıyorlar. iyide gazanfer'in oraya kadar geleceği falan ne malum ulan? gerçekten zaman kaybettiğimi düşünüyorum. güzelim senaryo ancak böyle piç edilir. bırakın sleepers olağanca saflığıyla kalsın aklımızda, filmler dizi olmasın canlar.