izmir

entry6803 galeri
    2236.
  1. bugün geldim gene memleketime 5 saat önce. insanını havasını her şeyini özlemişim. Sıcağı hariç durduğunuz yerde şıp şıp suratınızdan kolunuzdan terlerin boşaldığı ve yerinizde durmaktansa habire duşa girmeyi tercih ettiğiniz ülkemin en nadide yeri. Daha gelir gelmez izmir insanının hoş görülüğünü yardımlaşmasını gördüğüm anda "evet ya harbiden özlemişim lan." dedim. denizi, insanı, sıcağı, her şeyiyle kabullendiğim ve bok atanların 1 hafta sadece 1 hafta kalıp at gözlüklerini kaldığı otel, motel, hotel ne ise orada bırakıp gezinmelerini isteyeceğim şehirdir. Eksi yakalamaya değil hayatı yakalamaya çalışarak geçireceği 1 haftayla nice taş kafanın bile fikirlerine çomak sokacak bir yapıdır izmir ve insanı. Her memleketin olduğu gibi burada da kötüleri çoğalmış ve artmakta eskiden asimile etmesiyle ünlüydü izmir ama artık asimilasyon göç hızına erişemiyor bu yüzden kimse izmire küsmemelidir. Elinde değildir.
    0 ...