Can atarak geldiğim, ama yıldızımızin bir türlü barışmadığı şehir. Burada geçen her gün biraz daha çile çekiyorum. Onun benden haberi bile yok. Dün yolun ortasına tükürdüm, canıma değsin. O değil de ızmirli insan profilini bucada görmüyoruz hiç. Kuruçeşmeye de gelseler ya. Burda çingen çalıp kürt oynuyor. Not: bu entry sadece yazarı ilgilendiren subjektif bir yazı değildir, rica edeceğim silmeyin. Alınırım.