nick the chopper

entry1182 galeri
    153.
  1. benim feykimdir. şaka tabii,tanımam etmem. belki sevişmişliğimiz vardır ama o ayrı. arkadaş şarkını adını nick olarak seçmiş ,ben kendi çapımda güzel bir nick buldum koşturuyoruyorum efendim.ne yapsaydım?düşündüğüm nicke benzer bütün isimler alınmış mı kontrol mu etseydim.popüler olma beğenilme gibi bir beklentim yok. özel mesajlar gelip duruyor itiraf et diye lütfen yapmayın kendisiyle uzaktan yakından alakam yoktur.yinede kendisinden özür diler, klavyesinin keskin, zihninin açık olmasını diler, gözlerinden öperim.

    kamuoyuna saygıyla duyurulur.
    ayrıca (bkz: ben fake değilim taam mı)
    0 ...