burada doğup burada büyümediyseniz size bu sevgiyi anlatmak zor. burada doğup büyümeseydim sever miydim bilmiyorum ama güzeldir ankara. caddeleri bakımlıdır yolları güzeldir trafik sıkıntısı yoktur. denizi yoktur ama güzeldir. bir şehri güzel kılan her zaman deniz midir? anılar güzelleştirir bazen... anılarımla güzel ankara. sakinliğiyle de güzel. çankaya, kızılay gezilmelidir. güvenilirdir. sokakta rahatça gezebilirsiniz kolay kolay suç işlenmez. zaten en az suç işlenen 10 şehir arasında birincidir ki çok sevdiğim izmir bile dokuzuncu sıradadır. ankara sevgisi farklıdır bazıları bunu anlayamaz.