izmir

entry6803 galeri
    2208.
  1. türkiye'nin en güzel şehri diyebiliriz. evet istanbul'da gezilecek çok yer var kültür başkenti, boğazı var, gülhane parkı var vs. çok yeri var ama trafik, kalabalık, yaşanan olaylar bunları nötrleştiriyor. hele marmara denizi öyle pis ki mavilik görünmüyor neredeyse, su bulanık ve yer yer kahverengi. izmir farklı izmir sakin izmir'in denizi berrak denizin dibinde ne olduğunu rahatça görürsünüz. izmir kalabalık değil, izmir'de trafik sıkıntısı yok. narlıdere, karşıyaka, konak, inciraltı... sokakları bile ayrı güzel. izmir'in merkeziyle istanbul'un merkezini karşılaştırırsak izmir'in merkezi daha güzel. istanbul çok yabancılaştı bu durumdan hoşlanmıyorum adım başı turist kapıcı ararken bile ingilizce bilenini istiyorlar sanki onlar değil de biz turistmişiz gibi geliyor her gittiğimde. tramvayda aynı şeyin ingilizcesinin söylenmesi vs. ankara'yı bu kıyaslamaya dahil etmedim. evet ankara'yı çok seviyorum güzel yerleri de parkları da var ama izmir etmez. bir de çok övdükleri, kışın donup donmağını test etmek için üstüne sayısız çer çöp atılmış porsuk çayıyla eskişehir var. öğrenci şehri... tüm türkiyeyi gezdim diyemem ama izmir'in yerini tutacak şehir tanımıyorum. izmir'in havası başka. Otobüs duraklarındaki zeytin ağaçları, berrak denizi, yeşillikleri ve zeytinlikleriyle izmir çok başka...
    Hasreti de nazlıdır, özledim... çok özledim seni be izmir'im!
    edit: aşığım bu şehre. hiçbir yere değişmem.
    0 ...