ilk sahip olduğum telefon. konuşurken biraz tuhaf bir görüntü sunsa ve büyük bir telefon olsa da çok severim kendisini. bu telefonda fifa2005 oynamak çok zevkliydi, bütün liglerin bulunduğu müthiş gerçekçi bir oyundu, zaten psp'ye giden yolda ilk adımdır n-gage.
çok iyi kullandım hiç düşürmedim* hala da evde bir köşede tutuyorum.