direksiyon başındaki ayılara denk gelme ihtimalinin her gün arttığını düşündüğüm şehir. çok değil daha üç hafta evvel, kaldırımda ayılık yapan bir valenin ardından bu akşam trafik ışıklarında ayılık yapan bir sürücüye denk geldim. adam kendisine kırmızı ışık yandığını göre göre durması gereken yeri geçip üstüme üstüme geliyor. "ışığı görmüyor musun?" deyince de istifini hiç bozmadan "görüyorum" cevabını verebiliyor. "madem görüyorsun, ne diye üstüme üstüme geliyorsun?" diye sorunca da ağzını bozup erkeklik taslamaya başlıyor.