oncelikle pınar bulut ve ekibine ezel'den sonra bu düzeyde bir dizi izlettirdikleri için teşekkür etmek gerek. kerem deren de duyduğuma göre eski takım arkadaşına arada yardım ediyormuş.
şimdi efendim neredem başlasam bilemiyorum. bu yazacaklarım spoiler icerir oncelikle bunu bir belirteyim.
beklerdim ki ibo'nun serif ile gazanfer'in nerede bulusacaklarini nasil bildigini gostersinler. olsun. valla boyle giristim yazmaya ama yazacak bir sey de bulamiyorum ki. izlemek gerek. irfan'in deyim yerindeyse ebesini siktiler. ecevit ahu bilal üçgeni kardesligin korunmasi adina dagildi. iyi oldu, yakismazdi.
irfan'in mahallese don atlet kalmasi.. adamlarinin alinmasi.. ve o en son hapishane sahnesi. off o hapishane sahnesi yok mu? agzima sicti resmen. ecevit'in kabuslari hatirlatmasiyla gozlerimden yaslar dokuldu. zaten bu ara sezon finallerindeki artan oyunculuk performanslariyla iyice sulugoz oldum. bir ahmet kaya daha patlatmalarini bekliyordum acikcasi. cocuklarin iceri girip irfan'i al asagi etmeleri ve orda murat yıldırım'in surat ifadesiyle iyice akti goz yaslari. mutlu sonlu intikamlarda her zaman gozumden yas gelmistir. mahalle de "bitti artik" demeleri aslinda bir mutlu son ama cekilen cileleri 16 bolum goruyorsun ya özümsüyorsun artik resmen.
ve şu şoka ugratan ve diziyi 2. sezona tasiyan final sahnesi. oof oof nasil lan nasil amina koyim? cebrail nasil ölmez lan? amina koyim ecevit 16 bölüm ezel vari sekilde planlarin en tassaklisini yaptin ama bir adamin nabzini nasil kontrol etmezsin lan. gazanfer de irfan'dan intikam almasa yarraklara yan basmistin. e ama bu cebrail'i morg da gorduk yahu aklim almadi. onun disinda gazanfer sirtini iyi yere yasladi. bakalim neler olacak merak icerisindeyim.