istanbul içinde konfor açısından en keyif aldığım toplu taşıma aracı metrobüs.
fakat zincirlükuyu'da neden aktarma yapılıyor, bugün düşündüm düşündüm bir mantığa oturtamadım.
avcılar istikametinden geliyoruz, tüm otobüs zincirlikuyu'da inip, hep beraber zincirlikuyu-söğütlüçeşme metrobüsüne biniyoruz.
mantık? yok!.
ha züleyha, istanbul'da herşey düz de, bir bu mu ters geldi derseniz ona lafım yok.