beyler doğum günü partisinden yazıyorum. "abi ulu beni çok baydı. ben yalnız kalmak istiyorum yeaa. yeni bi sözlük kurasım var. bu arada bi yerden para bekliyorum gelir gelmez sana olan borcumu ödicem" deyip duruyor. lavaboya gitti fırsat bu fırsat yazayım dedim amk!
şaka bi yana doğum günü 11 şubat olan yazar. kutlıcam mı? hayır.