askerlik

entry1188 galeri
    407.
  1. saçmalığın daniskası. eğer ben komutan karısının saçlarını onun engin triplerine rağmen kesip boyayacaksam eğer bu vatan görevi değildir arkadaşlar.
    önce bunu anlamak, çözmek gerek.
    eğer ben nobel ödülü alırsam, eğer sen nobel ödülü alırsan bu vatana millete hayırlı bi iş yapmış olursun.
    kıçı kırık bi komutan yat ulan deyince ben vatan borcumu ödemiş olmuyorum kimse kusura bakmasın.

    insanlığın en kara lekesidir askerlik. özgürlüğü kısıtlayan en sikko eylem. vatan borcuymuş, siktir yarram.
    0 ...