(#15789387)
yuh diyorum sayın yazar harbi yuh. bu sözlerin ironi kinaye olmasını murad ediyorum. yok lan ciddi ciddi yazmış. ulan milletin vajinasının makatının mabadının derdi devlete mi kaldı. bu taife böyledir işte, azıcık üzerlerine gitsen demokrasiden insan haklarından dem vururlar ama güç ellerine geçince de en akıl almaz mezalimleri kendileri yapıyorlar. o yerden yere vurdukları 28 şubatçılara da rahmet okuturlar.