metrobüs

entry1035 galeri
    406.
  1. yemin ediyorum ömür törpüsü. arkadaş ben anlamadım bu amına koyduğum metrobüsü belli bir zümreye mi hizmet ediyor ya da bir tarikat mı var sürekli avcılar söğütlüçeşme gidip gelen ? lan bir kere bile boş olmaz mı lan bu siktiğim metrobüsü ?

    yemin ediyorum birkaç ay içinde sıcaktan, nefes darlığından falan ölümler başlayacak bak buraya yazıyorum. garanti ölen olur yani böyle bir saçmalık olamaz arkadaş. bir de bunu nimet olarak görenler var ya onların ben aklını sikeyim. amınakoyim insan değil resmen patates çuvalı taşıyorlar biz de bunu nimet sayıyoruz. bu nasıl rezilliktir, nasıl bir hamd olsun teğet geçti felsefesidir ?

    Ara duraklar hariç metrobüs denen illette oturabilmeyi boşverin, binebilmek bile mucize. resmen 5-6 metrobüs bekliyorsunuz herhangi birine binebilmek, bir kişilik yer bulabilmek için. bu amirler ya da yetkililer hiç mi akıl etmiyorlar abi belli başlı durakları es geçerek ara duraklardan yolcu alacak boş metrobüsleri kaldırmayı ?

    ulan kaldırın avcılardan boş bir metrobüs, gitsin yenibosnaya kadar sadece ara duraklara uğrasın. onların haricinde kalan duraklar için de başka bir metrobüs gönderin. illa ki ana duraklardan hınca hınç dolana kadar beklemeniz mi lazım ?

    sizin yapacağınız hizmeti sikeyim. Bir de övünüyorsunuz yaptık oldu diye !
    0 ...