7141.
-
--spoiler--
çıldırıyorsun itiraf et.2006-2007 sezonunda 33.haftada şampiyon ünvanıyla çıktığı sahanda seni yendiğinde de aynı hisler vardı içinde.
--spoiler--
binlerce sayfalık ıddıanameyı okuyup, herseyın farkına varan, mahkeme sonucunu, tff kararlarını bekleyelım dıyenlerin,
bugun son kaleleri de dusunce domalmış, uefa cezasını beklerken ki son sözlerini söyledıgı kulüp!
bınlerce sayfa ıddıaname yetmemış, ama 2 dakıkalık vıdeo yetıyor size
oysa o vıdeonun devamında telefona katılan 2 futbolcu ve buyuk metın boyle bır para akışı olmadıgını söyluyor..
ama ben eren'e ve sehmuz'a ınanıyorum..
ancak o dönem tesvık'in suc olmadıgı aynı beşiktaş;'ın da tesvık verdıgı herkesce bılınır!
federasyon baskanları bıle o dönem " tesvık prımı serbest " derken,
şikeyı getıren kulup dıye galatasaray'a suc atan bu kulup traftarının "tesvık prımını" devamlı örnek göstermesi gayet abesle iştikal!
http://tvarsivi.com/playe...p;z=2011-12-12%2018:32:00
bu görüntülerden daha buyuk delil değil mi onlar?
galatasaray taraftarının buyuk cogunlugu bugun yıne arda turan2ı bagrına basmaz!
o yaptıklarını bılıyor! o hangı yabancıya pas vermedığını, gruplaşım hangı hocaları gönderdıklerını bılıyor!
o ıstedıklerı zaman oynamayıp hocasını satan futbolculardan hıc bırısı bugun yoktu!
arda'ya kufredip, servet'e defol git deyip, mustafa sarp, barış özbek vs. gibi ruhsuzları dışlayup bugun bagrına basan galatasaray taraftarı yok!
bagrımıza bastıgımız semıh, eboue, ujfalusi, selçuk, elmander, emre çolak, engın baytar!
sizin gibi bugunku kalecısıne, kufreden, kaptanının arabasını tekmeleyen taraftar değil galatasaray taraftarı!
fenerbahçe'yı sampıyonluk ıcın sevmeyen fener taraftarının bu kını neden?
rüştüYu döven takım sampıyonluklar ıcın sevmıyor muydu fenerbahç'yi?
zico'yu, daum'u neden kovdu fenerbahçe?!!
bu taraftarlarda şampiyonluk buyuklugu olmadıgını dusunuyor fenerbahçe'nin! sonuclar kötuyken protesto etmiyor takımını!
çıldırıyorsun ıtıraf et! bu sezonki şampiyonluk fena halde ıcınde kaldı! galatasaray takımının orda tur atması çok koydu ıtıraf et!!