ben bu kavramı tam anlamıyla çözemiyorum. nedir sevgili ?
lan bi bakıyosun senin için ölen, kendini harap eden birisi var karşında.
sonra bi bakıyosun senden nefret etmiş, aldatmış, umursamayan bir tip.
fark ettiyseniz üstteki her iki eylemde aynı kişi için yapılıyor.
peki asıl fark nedir ?
mesela insan sevdiği için artık arkadaşlarından, ailesinden bazı şeyleri gizler oluyor.
sevişmek olsun ne bileyim farklı bir şey bu.
dün senin için dünyaları yakan kişi bugün nerede ?
sevgili kavramı neye göre belirleniyor?
sevişme süresi mi, fedakarlık mı, sadakat mi ?
güzellik mi, yakışıklılık mı, para mı ?
insanlar aslında neyi seviyor bunu bilmek gerek.
mesela arkadaşlarımın yarısından çoğu bir kızla sevişmek için sevgili oluyor.
peki kız ne düşünerek bunlarla sevgili oluyor ?
bunu kestiremiyorum ben.
ben fedakarlık yaparak sevgimi yoğun bir şekilde yaşarken,
birilerinin bu kavramın içine sıçmasına alışamıyorum.
bunlar benim yakın arkadaşım üstelik.
bi kaç seneye kalmaz çocuklarını seveceğim insanlar.
ben onun çocuğuna baktığımda babasının yada annesinin ne boklar yediğini bilmekten utanacağım sanırım.