galatasaray şampiyon oldugunda fenerli oldugu ıcın fenerbahçe haberlerını okuyan, 3 gun gazeteleri açmayan yazarların, galatasaray sampiyon olunca kendılerınden bahsedıldıgını sanan takım..
ayrıca kendı sahanda lig finalı oynuyorsan ve kaybetmişsen senden de bahsetmeleri kadar doğal bir durum yok..