babet

entry292 galeri
    133.
  1. 37 numara ve üstü ayaklara hiç mi hiç yakışmayan ayakkabı çeşididir. ayrıca küçük olmasına rağmen şişko ayaklara da hiç yakışmaz bu babetler. zaten bence rahat da değil, hiç gerek yok giymeye.
    0 ...