Benden sonra birkaç bedende bulmuşsun kendini, sayfalar dolusu anıları eskittim senin için bir bilsen. Hatıralar kozasından çıkmaya hazırlanan bir kelebek gibi bekliyor gün ışığını görmek için. benden giderken damla damla akıp gitmesiydin ne olurdu sevgili? Ellerimin içinde sıkı sıkı tuttuğum bir kuş gibiydin, vakti geldi rüzgara kapılıp gittin sen de. Gözlerin benim olmasydı, ellerin ellerimi tutmasaydı da, sana her gün daha çok hasret kalmasaydım keşke. Kirpiklerimden mısralar dökülüyor sana dair, ve hiç tamamlanmıyor son dize..yaşadığımız güzel günler bende kalmış, kırılıp dökülenlerden arta kalan. Şimdi sen başkasına aitsin sevgili,