muhtemelen sonrasında yapılıcak açıklamalarda bıçak kemige dayanacaktır. ne bıçakmış ne kemikmiş arkadaş. sabah bu haberi okurken "neyse bu sefer çok asker ölmemiş" derken buldum kendimi. sonra tabi salakça bi düşünce oldugunu farkettim. ancak bu noktaya getirdiler insanları. saldırıyı yapanlar bir an önce öldürülürler umarım. (gerçi öldükleri söyleniyor ama saldırıyı yapanlar ölen 5 kişiden daha fazladır.)