2002-03 sezonunda 6. olduklarında bugunkü gibi tribünleri doldurduklarını sanan taraftarlara mevcut kulüptür..
1999-00 sezonunda fenerli olan bir arkadaşımla 2 maçınıza gittiğimde son üç maçın biletinini kombine halde " 3 maç 1 mılyın" dıyerek satıldıgına kulaklarımla ve gözlerimle şahidim..
yanı lıderın 50 puan gerısındeyken trıbunleri doldurmayanları eleştireceğinize kendınıze de bakın..
aziz yıldırımın şikeci zihniyeti ile son 7-8 yıldır ilk 4 dışında kalmamanız gayet normal..
bu yuzden basarısız olup daha ılk yarının sonunda havlu attıgınız zamanları unutmuş olabılırsınız...
ama yukardakı örneklerı hatırlayan bır cok kişi vardır..
kımse basarısız oldu dıye takımını bırakmaz! bunun tek bir örneği yok..
ama spor bir amaca ulaşmak için yapılıyor bu da gerçek...