bilgisiz insanlardan freud hakkında bilgi alıp "ayy sapık bu adam ya, bu mu psikolojinin babası" dediğim olmuştur. Şimdi hayranlık besliyorum. Blinçaltı, id ego süper ego, cinsellik saldırganlık, savunma mekanizmaları.. Bir insan bunları nasıl düsünebilmis nasıl akıl edebilmiş inanılır gibi değil.