üstüne fenerli federasyon başkanının elinden birşey gelmesin.. süreci uzatsın..
ligi ertelesin ceza vermek için ama ceza vermesin...
sezonun başlamasına kısa süre kala play off geyiği sırf sizin yaptığınız şikenin hediyesi olarak kuyruklara takılsın...
sonra eksi puan cezasına anlaşılsın, teknık dırektorun ve en baba eskı topçun federasyon baskanı ile pazarlıklar yapsın..
sonra yuzsuzluk bu ya eksi puanı da reddet!
çağlayan'da şike yaptıgı tescillenmiş olan ele başı çıkmadıkça, taraftoristlerin polisle çatışıp dursun..
falan filan..
sonrada yıpranan sizsiniz öyle mi? si mi mağdur oldunuz buı sene?
9 puan öndeyken fark puan kaybetmediği halde ereyen taraf değil di mi?
olmamanız gereken ligde sizinle haksız rekabet yaşayan taraf değil mi?
taraflı etik kurulu raporunda bile saklayamadıkları şikeniz tescillenen sizle aynı ligde şampiyonluk yarışına giren taraf değil siz mi bu sene sıkıntı çektiniz!!
bu sene başkaydı haksız rekabete karşı ezeli rakibin şampiyon oldu fenerbahçe!!
hem de saraçoğlunda kalktı kupa.. 13 maçtır yenemiyoruz di mi orda sizi!
6-0 yenip 6. olacağına bugun 1-0 yenseydiniz!! orda hangi galıbıyetınız neye yaradı?