the avengers

entry180 galeri
    68.
  1. captain america ve thor olmasada olurdu dediğim film. ama yinede süperdi iron man iyidi hulk çok iyidi. ilk başlarda diyaloglardan geçsede sonradan açılıyor film.benim puanım 9/10.
    0 ...