hoş geldin 1 mayıs

entry3 galeri
    ?.
  1. Bugün ezilen işçilerin Bayramı! Yada işsizlerin desek daha doğru olur. işsizi ezen bir ülkede 1 mayısı kutlamak ne kadar doğru olabilir ki?
    0 ...