Yon Thomas'ın görüntü yönetmenliğini hakan okumuş'a bırakmasıyla ilk üç bölüm kadar şok etkisi yaratamayan dizi oldu maalesef.
yon thomas, aşırı yoğun çalışma saatleri yüzünden diziden istifa etmiş. "100 saatte bir bölüm çekilirse, çok kalitesiz bir iş çıkar. bu şartlarda çalışamam" demiş..