kurgu hatalarıyla dolu dizidir. arşiv kayıtlarına ilaçlama işçisi bu kadar çabuk sızabiliyorsa vay memleketin haline. çarçabuk bulması da o kayıtları ayrı bir konu.
bu irfan dallaması ecevite her defasında nasıl inanıyor hayret etmemek mümkün değil, otobüs şöförü vardı geçen bölüm, noldu ona, hiç hesap soran yok.