suskunlar

entry1204 galeri
    470.
  1. hakkında bu kadar entry girilince meraktan açıp ilk bölümden itibaren izlemeye başladığım, insanı böğürte böğürte ağlatan, etkisi altına alan, psikolojisini bozan ama yine de izlenilmesini tavsiye ettiğim dizidir. izlediğim günden beri sokakta çocuk görsem atlayıp üstüne sevesim geliyo yanına koyim. eskiye dönüşleri çok güzel oturtmuşlar, tadında. ecevit'in sevgilisine çok gıcık oldum kız bildiğin mal. bi de ahu ile ecevit'in olayı iyice boka saracak gibi geliyo. acil bi çözüm bul lan senarist içim içimi yiyo onlar için de. bi de acıklı sahneleri azaltın lan ağlamaktan gözlerim şiş geziyorum yemin ederim yazık günah lan.
    0 ...