bölüm sonuyla çok fena terse yatırmıştır herkesi. bu yüzden seviyoruz bu diziyi. dizinin adı ecevit'in suçu ne? şeklinde olsa çok daha iyi olurmuş herkesin yaptığının ucu ona gidiyor la nasıl iş anlamadım gitti. ayrıca takoz karakterine helal olsun felaket yapıyor bakışları falan.