ecevitin babasıyla olan husumetinin hızlıca tatlıya bağlandığı dizi olmuştur. hatta o kadar hızlı ki bana biraz yapay gelmedi değil. kötü baba hemen iyi oldu. ne biliyim sonuçta bu adam oğlunu kurtarmış olabilir ama bildiğin ecevitin hayatının ve çocuk psikolojisinin içine etmiş adamdır. babalık sadece evladını korumak değil onu bağrına basmaktır. amerikan dizileri vari bir tarzda aslında kötü bir karakterin arkasında yaptıklarını ve bu halini açıklayıcı bir gerekçe vardır demeye çalışılmış gibi geldi bana.