sanrıdır, alışkanlıktır. hem seversin hem nefret edersin garip böyle. dengesiz olursun sonra niye ayarın bozuk der? hayır o kadar ara vermişim ki bu işlere tripsiz yada acısız olacak sandım. unutmuşum ben tamamen. acıtıyor her şekilde sende onu acıtıyorsun karşılıklı böyle kördüğüm olmak. alttan al, sabır çek filan bir yere kadar oluyor. bazen kuyruğuna basmak gerekiyor aklı başına gelsin diye. ama yinede merhametli olan kahrını çekebilen işte. bazen tebrik ediyorum iyi dayanıyorsun bana diye. bazende incitmemi istercesine kışkırtıyor manyak karı öldürmeyen şey güçlendirir hesabı. ama yinede sevilendir yani mutlu etmesinide üzmesinide çok iyi bilir. severmi dövermi anlamam bile ne seninle ne sensiz yani.