burger king

entry1741 galeri
    717.
  1. Aydın şubesi berbattır gözümde. Zamanında bir kasiyeri, hem bekletiyor hemde karıştırıyor hesabı.bir de üste çıkıp benim hatam gibi göstermeye çalışıyor! O günden beri bir daha hiçbirşey almadım.Hayatımda etkili olacak biri gelecek bir gün ve benim tekrar burger king'i sevmemi sağlayacak!
    0 ...