işim düştüğünde bindiğim, 'kibar ve medeni insanların kullandığı' düşüncesine maalesef katılmadığım -bir defa olsun inen vatandaşa yol verilmiyor, birçok defa sırf bu yüzden tanımadığım, muhatap almayacağım adamlarla tartıştım. istanbul'da uzun süre kaldım ve devamlı metro kulandım ama bu nedenden ötürü ne biriyle tartıştım ne tartışıldığına şahit oldum. izmir'de adam hem inene yol vermiyor hem de çarpışınca hak iddia ediyor. hal böyle olunca da eşşeğin sudan gelmesini beklemek ona düşüyor.- devamlı kalabalık olan, tüm bunların yanı sıra hızlı ulaşımı, sık seferleri nedeniyle çok beklenilmeyen sıradan bir ulaşım aracı.