istediğiniz kara eksi verin sorun değil fakat bir istanbul,ankara değildir iyi kide değil zaten.
trafik desen trafik yok kargaşa desen kargaşa yok,gece herkes sokağa çıkmaya korkarken gece yarısına kadar sokaklar'da dolaş bir kişi bulaşmaz.
her tarafı ayrı bir güzel,yüzülebilecek olan deniz çok çeşme,dikili,foça,alaçatı vb
herkes aman kış geldi kar,buz,soğuk derken bizler kısa kollu larla dolaşıyoruz.
insanın canı sıkılsa deniz kenarına kendini atıyor ve rahatlıyabiliyor.
uçaktan iner inmez japon turistlere tecavüz olmuyor.
en güzel örneklerinden biri de atatürk'ü seven ve cumhuriyetine sahip çıkan tek il.