suskunlar

entry1204 galeri
    380.
  1. gerile gerile izlediğim dizidir. çok iyi çok. hani diyorduk ya ezel'den sonra son, uçurum, kuzey güney falan. bu en iyisi.

    ayrıca ecevit'in şu polisi ters köşe yapması da gülümsetmiştir.
    0 ...