trt'nin üstlenmesi gereken misyon mu olmamalı biliyorum ve bu sebeble bu dediğim iyi mi kötü mü bilemiyorum,ama şu aralar trt dizileri arkasında magazin ve gazete probogandası olmamasına rağmen,gerçekten çok popüler ve başarılı.
ne yazık ki ülkemizde bazı köklü kavramları,kurumları subjektif ve bilgi içermeyen şekilde de olsa eleştirince aydın,bilgili ve otorite olacağını sanan, ergen zihinli entellerden epeyce var. önemli olan salt eleştiri değil,yapıcı eleştiri yapabilmektir.