suskunlar

entry1204 galeri
    343.
  1. 4. bölümünde ibrahim'in hastanedeki sahnesindeki masumiyeti, hele ecevit'in yemek yapmasıyla dalga geçtikleri an resmen kahkaha bastım, öyle aman aman bir espiri değil ama konuşmaları öyle bir içine alıyor ki insanı onlarla birlikte yaşıyorsun sahneleri. o sahneleri izledikleri anı zaten söylemiyorum bile.

    edit: ahu'nun ecevit'e ikidir yaptığı saçma çıkışta dizinin tadını bozuyor kanımca. anladık unutamadın kıskanıyorsun, belli etmemeye çalışıyorsun.
    0 ...