suskunlar

entry1204 galeri
    342.
  1. Geçen bölümde çocukla konuşulurken, duyguya, ortama, anlatılanlara uygun olarak, sürpriz bir biçimde küüt diye ahmet kaya-nereden bileceksiniz girmesi müthiş bir hareketti..

    Eyvallah, sevdik, beğendik, başımızın üstüne koyduk..e ama birader çok tuttu diye bile bile, göstere göstere,aynı şeyi tekrar yapmak nedir? Tamam, duygu yoğunluğu on numara, şarkının cuk oturması eyvallah tamam da bu kendini tekrar değil de nedir?

    Her hafta bir çocuk aglatalim, uygun bir ahmet kaya,şarkısı monte edelim, reytingin amına koyalım olmuyor mu bu? Bu kalitede bir diziye böyle küçük hesaplar yakışıyor mu?

    Evet şaşırtın bizi ama her seferinde farklı olun, farklı bir şey yaparak yapın bunu. . Işiniz bu..

    Onun dışında, kasadan 100 tane vhs video kaseti çıkması nedir yahu? Hadi anladık, görüntüler eskiden kaydedilmiş demek istiyorsunuz da, vhs kasetlerin olduğu dönemde hapishanelerde güvenlik kameraları mı vardı? Hem de vhs kasete kayıt yapan..

    Ayrıca ecevit'in dövülmesi sahnesinde görüntü bir. Aktüel (hareketli) kamera tarafından kaydediliyor, ecevit görüyor yani kayıt yapıldığını.

    E madem biliyor, niye hiç kamera kayıtlarından bahsedilmedi geçen bölümlerde de aniden görüntüler olduğu ortaya çıkınca herkes şaşırdı..

    Prodüksiyon atlamış bunları.

    Tekrar söyleyeyim: konu çok dar bir alana sıkıştı..bütüün olay, müdürün yakalanıp cezasını çekmesi haline geldi. Tek çatışma konusu bu kaldı. Sadece burdan 1 sezon 2 sezon hikaye çıkmaz. Savcı adamı haşırt diye içeri atsaydı, ne olacaktı..ki normalde o görüntülerden sonra içeri alması gerekirdi. Ne seyredecektik o zaman?

    Hapishane günleriyle ilgili başka suçlular da çıkmalı ve ekip onların da peşine düşmeli. Koca hikaye bir gardiyanın üstünde gitmez.

    Mesela onların dönemindeki hapishane müdürü nerede? Olaylara göz yuman bir büyükbaş olsa daha iyi olmaz mı?

    Severek takip ediyoruz ama konuyu açın biraz. Her hafta ahmet kaya kurtaramayabilir.
    0 ...