olmaz amk vallahi olmaz insanın amına böyle konulmaz yeter lan yeter. hadi bölüm sırasında sıçıyonuz ağzımıza da twitterda #benimbabam diye hastag yapıp sıcak bir yaz akşamı, öss'den 1 hafta önce kaybettiğim babamı niye hatırlatıyosunuz bana. niye tuz basıyonuz lan yarama:(