baştan sona kalite kokan dizidir aga. türkiyede böyle işlerin yapılması, ezelden sonra (ki ezel son bölümlerde baya batırmıştı ama yine de sağlam diziydi) bir de suskunlar dizisi gerçekten bizde de iyi şeylerin olduğunu gösteriyor.
Bu dizi öyle bir dizi ki, ezel gibi şahsi bir intikam almaktan öte, bizim hiç haberimizin olmadığı ama bi yerlerde acı çeken, bu memleketin cezaevlerinde fena muameleye maruz kalan insanları gözümüze sokmuştur, o yüzden sırf bir dizi gibi bakmıyorum ben buna, bir nevi belgesel gibi bişey. bize bişeyleri sorgulatıyor. inşallah ahu ecevit, ecevitin süslü manita üçgeninde diziyi aşk dizisine çevirmezler, bıktık artık bu aşk filmlerinden, böyle şeyler izleyecek olsam fatmagülü izlerim, senaryoyu bozmayın, akıllı olun.