bazı utanmaz fener taraftarlarının yine timsaha yatmalarına neden olmuştur .
ama maalesef artık komik olmuyor bu timsahlar , yeter lan sıkıldık sizin timsahınızdan , her sike atlamayın , edebinizle oturun yahu . herkes sizin gibi şikeci olmak zorunda değil . şu boku üzerinizden sıçratmadan rahat edemiyorsunuz .
zavallısınız .