fenerliler hasan şaş'a bok atmadan önce ilk maçta nasıl karşılandıklarına baksınlar. siz gidin adamlara para yağdırın. o kadar da hoş karşılamıştık sizi ilk maçta.
sonra vay efendim hasan şaş hile yaptı. online oyun mu oynuyoruz amk? add manager mı yaptı sanki.
edit: haber okunmadan yapıldı bu yorum. eğer yaptıysa bile helal olsun.