suskunlar

entry1204 galeri
    261.
  1. bu dizide en sevdiğim nokta, sürekli acıya boğmamasıdır. aslında tamamen tüyleri diken eden bir konuya sahip olmasına rağmen, asıl ağlanılması gereken bir gerçek varken ortada nasıl güldürüyor insanı ya. o sarı ve ıska hiç bitmesin istiyorum. ayrıca senaryo şu an o kadar hızlı ilerliyorlar ki ilerde konunun tükenmesi ve saçma yerlere gelmesi endişesindeyim. şaşırt bizi pınar bulut, göreyim seni.
    0 ...