suskunlar

entry1204 galeri
    245.
  1. yayın esnasında 3 dakikada bir 2 dakika reklam verilince anladım ki dizi gayet tutmuş da, izleyicisi bol.

    ayrıca, bu diziyi izlemeyeni dövüyorlarmış diye dedikodusu çıkar, bu dizi izlenir ya da öyle bir şeyler, tam bilemiyorum da.

    benim için leyla ile mecnundan sonra fenomen olabilen yegane dizidir.

    çakmaysa çakma, eleştirenlere diyebileceğim bir şey yok bununla ilgili. izlediğiniz yapımlar çok orjin zaten hep, siz de zaten sırmalı ve gümüş şeysilerden düştünüz, ayrıca eleştirmeyince ölüyosunuz ya, kıçınıza pamuk tıkmıyolar mıymış? bu mu yani, çok eleştirelsiniz ya, her şeyden bir şey çıkarın.

    ekstra not: çocuklar büyük görünmüyor, beş yaşında gibi görünüyor filan diyenler için geliyor,
    dramatik duruşta gözleri masum küçük çocuklar daha başarılı görüntü verebilir, hani bir çeşit dizi taktiği olarak düşünülebilir. yoksa bu yaşta ben biliyorsam, koskoca senaristler de biliyorlardır o yaşta çocukların hapse giremeyeceğini. diğ mi ama? siz zeki, onlar salak. bu da enteresan bir ego olsa gerek.
    0 ...