üçüncü bölümünün ilk yarısı fena gerçekten. nerden bileceksiniz bu kadar iyi oturabilirdi ancak. diziyi genel anlamda ürpererek izliyorum zaten ama şarkı dokundu b'olm..
ayrıca bir ezel'de gördük böyle müthiş flash back'leri, bir de bu dizide. pınar bulut'a saygılar..