solak olmak: sağ elini kullananlara göre aletleri kullanmak zorunda kaldığınızdan beceriksizlikle itham edilmektir. hele hele bir de dindar kişilerle karşılaştığınızda sağ elinizi kullanmanız için bir sürü nasihat dinlemektir, düzgün yazı yazamamaktır.-ilginçtir ki arap alfabesini sağ elini kullananlara göre sol elini kullananlar daha iyi yazmaktadır.- müzik aleti çalarken zorlanmaktır." aaa sen solak mısın? sol elle yazmak nasııı bişiiii?" gibi saçma sapan sorularla muhattap olmaktır. toplu yemeklerde işkence çekmektir.
kısacası solak olmak zordur ama nedense diğer insanlardan farklı olmaktan dolayı mıdır bilinmez; ama çok zevklidir. sol elini kullananlara sorun bir daha dünyaya gelseler yine solak olmayı seçeceklerdir.