dizinin başında o tepeden mahalle çekimlerinde anlatıcı daha çok mahalleye ağır romandaki mahalalle gibi aktarılmaya çalışılmış* ama çocukluklarında bahsedilen mahalle ile pek bi alakası yok kaza sahnesine kadar daha bi çok susam sokağı jeneriği havasında geçmekte.
neyse bi bölümde alim kesilmesek daha iyi olabilir.