nokia 808 pureview

entry92 galeri
    37.
  1. nokia'nın hala sadece megapiksel yüksekliği ile telefon satabileceğini düşündüğü telefon. o devir geçti bitti eskidendi. symbian ne, ovi store ne hala, ne doğru dürüst uygulama var ne de işletim sistemi.

    hafızasıjın yarısı dolmadan telefon donmaya başlayacak, ovi store nen android ile ne apple store ile yarışabilecek. ama 41 mp kamerası var denecek. o iş yaş.
    0 ...