MWC'nin ilk meyvelerinden efenim hayırlı uğurlu olsun diyoruz fakat rakiplerinin önüne geçmeyi başaran bir telefon değil...
Efenim ufak bir araştırma sonucu bu meledin 5mp olduğunu öğrendim yanlız etrafdaki 7 komşu pikselden aldığı verilerle yeni pikseller oluşturuyor(Etrafta 8 komşu piksel varken neden 7si kullanıyor orasını çıkaramadım (bkz: oğlum kardeşte oynasın)).
Sezer'in hakkını Sezer'e vereceksin şu fotoğraf eğer bu makinadan çekilmişse değer gibi duruyor. http://press.nokia.com/wp...th-nokia-808-pureview.jpg
Yalnız çekirdeklerin havada uçuştuğu bir zamanda 1.3 ghz nedir arkadaş. Bir de symbian...