benim hayalim, orta çağda yaşayan, ve kıbrısta islami bir tarikat devleti lideri olmak. saçma gelebilir çoğunuza. hatta bencede öyle. ama düşünmedende edemiyorum. öyle olsaydı neler olabilirdi diye. sanırsam maltalılarla uzun süren mücadelelere girerdim. sonrasındada yerimi oğluma bırakır huzurlu bir şekilde ölürdüm.